Elke eerste zaterdag van de maand van 10:00 tot 14:00

HCC Apeldoorn heeft een steunpunt in Vaassen. Deze locatie is voor iedereen die een computer (probleem) heeft.

De vrijwilligers helpen tijdens de clubdag onder andere met het upgraden van de computer. Ook het inbouwen van (meegebrachte) hardware is op de clubdag gratis.

Tevens zijn er regelmatig demonstraties en presentaties.hulp nodig?

Voor het verhelpen van een computerprobleem dient men de kast en de software mee te nemen naar de clubdag.

U hoeft natuurlijk niet een computerprobleem te hebben om gezellig langs te komen!
Kom gezellig een bakje koffie drinken en misschien kunt u zelf ook anderen helpen die met een computerprobleem zitten.

Neem ook eens een kijkje op de site www.pcclubvaassen.nl voor leuke downloads en informatie.

Is het probleem groot en kan het niet wachten, bel dan voor de hulplijn naar telefoonnummer: 0578 – 62 84 06 en vraag naar Jan Veldman.

<<Terug naar het activiteiten overzicht